Συχνές Ερωτήσεις

  1. Τι είναι τα refurbished;
  2. Καινούργια δεν έχετε;
  3. Τι είναι τα εκθεσιακά;
  4. Μπορείτε να μου στείλετε φωτογραφίες του προϊόντος;
  5. Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή; Δεν είμαι σίγουρος ότι το προϊόν που θα παραλάβω θα είναι σε καλή κατάσταση.
  6. Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;
  7. Το προϊόν που παρέλαβα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου. Μπορώ να σας το επιστρέψω;
  8. Σε τι με καλύπτει η εγγύηση σας;
  9. Τι είναι τα «Φίλτρα Αναζήτησης» στην σελίδα με τα προϊόντα;
  10. Είδα ένα υπολογιστή που με ενδιαφέρει αλλά θέλω λίγο διαφορετικά χαρακτηριστικά. Γίνεται;
  11. Αγόρασα υπολογιστή με Windows Refurbished άδεια. Πώς γίνεται η ενεργοποίηση;
  12. Μπορείτε να κόψετε τιμολόγια για προιόντα του Άρθρου 39α;

 

1. Τι είναι τα refurbished;

Mε τον όρο Refurbished (ανακατασκευασμένα), εννοούμε προϊόντα τα οποία ήταν μεταχειρισμένα (απο LEASING) και έχουν περάσει από διαδικασία ανακατασκευής από εξουσιοδοτημένους refurbishers κατά την οποία έχουν αντικατασταθεί όλα τα τυχόν ελαττωματικά μέρη καθώς και έχουν ξαναβάφει.
Τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν πωλούνται με την αρχική τους συσκευασία και φέρουν εγγύηση ενός (1) έτους από τους εξουσιοδοτημένους refurbishers.

 

2. Καινούργια δεν έχετε;

Στο site μας θα βρείτε και καινούργιους υπολογιστές και γενικά προϊόντα πληροφορικής.

Τα προϊόντα αυτά έχουν σήμανση (NEW-Καινούργιο) και στην περιγραφή αλλα και στην φωτογραφία του προΙοντος.

Επίσης μπορείτε να μας ζητήσετε και να σας στείλουμε προσφορά ακόμα και για είδη που δεν υπάρχουν στη σελίδα μας.

 

3. Τι είναι τα εκθεσιακά;

Τα εκθεσιακά αποτελούν προιόντα τα οποία βρίσκονταν σε βιτρίνες-εκθεσιακούς χώρους καταστημάτων, των οποίων η αρχική τους συσκευασία έχει καταστραφεί και φέρουν εγγύηση 1 έτους και σε αρκετές περιπτώσεις από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

 

4. Μπορείτε να μου στείλετε φωτογραφίες του προϊόντος;

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να στείλουμε φωτογραφίες καθώς όλα τα προϊόντα βρίσκονται στις αποθήκες συσκευασμένα και έτοιμα για αποστολή, και βγαίνουν από τη συσκευασία τους για περαιτέρω έλεγχο κατόπιν παραγγελίας.

Οπότε και να ανοίξουμε ένα προιόν από τη συσκευασία του για να το βγάλουμε φωτογραφίες δε θα είναι το ίδιο με αυτό που θα παραλάβετε σε περίπτωση παραγγελίας.

Όλα τα προιόντα μας είναι GRADE A που σημαίνει ότι δεν έχουν χτυπήματα, καθώς είναι βαμμένα και φέρουν εγγύηση 1 έτους.

Επίσης σε περίπτωση που προχωρήσετε σε παραγγελία και το προιόν που παραλάβετε δεν ανταποκρίνετε στις προσδοκίες σας, έχετε το δικαίωμα να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερών και σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.

 

5. Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή; Δεν είμαι σίγουρος ότι το προϊόν που θα παραλάβω θα είναι σε καλή κατάσταση.

Η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη ως υπηρεσία.

Παρόλα αυτά όλα τα refurbished προιόντα μας είναι GRADE A, που σημαίνει ότι βρίσκονται σε άψογη κατάσταση χωρίς χτυπήματα και είναι άρτια συσκευασμένα και βαμμένα.

Επίσης σε περίπτωση δεν είστε ικανοποιημένος από αυτό που θα παραλάβατε, έχετε το δικαίωμα να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερών και σας επιστρέφουμε τα χρήματα.

 

6. Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Φυσικά και μπορείτε να πληρώσετε με δόσεις!
Πλέον το stockpc.gr παρέχει τη δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα, από 2 έως 24  δόσεις για ποσά άνω των 100 €.

 

7. Το προϊόν που παρέλαβα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου. Μπορώ να σας το επιστρέψω;

Φυσικά και μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερών. Συμβουλευτείτε τους Ορους Χρήσης (παρ. 14) στην σελίδα μας για ενημερωθείτε σχετικά με την διαδικασία.

 

8. Σε τι με καλύπτει η εγγύηση σας;

Η εγγύηση αυτή σας καλύπτει αποκλειστικά και μόνο για το Υλικό (hardware) και όλα τα μέρη που το αποτελούν. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά Συμβουλευτείτε τους Ορους Χρήσης (παρ. 15) στην σελιδα μας.

 

9. Τι είναι τα "Φίλτρα Αναζήτησης" στην σελίδα με τα προϊόντα;

Τα "Φίλτρα Αναζήτησης" είναι ένα εργαλείο που παρέχουμε στην σελίδα μας για να βρείτε βάση χαρακτηριστικών των υπολογιστή που σας ταιριάζει.

 

10. Είδα ένα υπολογιστή που με ενδιαφέρει αλλά θέλω λίγο διαφορετικά χαρακτηριστικά. Γίνεται;

Βεβαίως! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εξτρά επιλογές είδους που παρέχουμε στα προϊόντα μας (εξτρά σκληρό, έξτρα μνήμη κ.α.) ή να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας στείλουμε μια προσφορά με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που ζητάτε.

 

11. Αγόρασα υπολογιστή με Windows Refurbished άδεια. Πώς γίνεται η ενεργοποίηση;

Στον υπολογιστή που αγοράσατε θα βρείτε σε εμφανές σημείο το αυτοκόλλητο της άδειας Refurbished των Windows το οποίο θα πρέπει να ξύσετε ελαφρός για να φανερωθεί όλο το κλειδί (Product Key) για την ενεργοποίηση του λειτουργικού.

(Δειτε την σχετική εικόνα)

Win10 MAR

Τo Λειτουργικό (σε περίπτωση που αγοράσετε μαζί με τον υπολογιστή σας) βρίσκεται Νομιμά προ εγκατεστημένο και κατά το πρώτο άνοιγμα(εκκίνηση του υπολογιστή) σας ζητάει το παραπάνω κλειδί (Product Key) για να γίνει η ενεργοποίηση του λειτουργικού.

 

12. Μπορείτε να κόψετε τιμολόγια για προϊόντα του Άρθρου 39α;

Φυσικά και μπορούμε, αρκεί να μας στείλετε τα στοιχεία μητρώου του επιχείρησής σας από το site του www.gsis.gr για να δούμε εάν υπάγεται στο άρθρο 39α, σύμφωνα με το οποίο δεν χρεώνεστε το ΦΠΑ.